Gra planszowa o zombie od twórców "Deus Ex

Gra planszowa o zombie od twórców "Deus Ex

NecroVirus to nowa gra planszowa na o tematyce „Apokalipsy Zombie”. Można ją w pełni dostosować do własnych potrzeb za pomocą technologii druku 2D i 3D.

Stworzony przez Todda Portera, byłego dyrektora generalnego legendarnego studia gier Ion Storm (w którym pracowali tacy twórcy jak John Romero i Alan Spector oraz które stworzyło takie gry jak Deus Ex), projekt ma pozwolić użytkownikom w pełni dostosować swoje wrażenia z gry przy użyciu technologii druku 2D i 3D.

Drukarki 3D to technologia, która szuka rynku, a gracze stołowi mają przed sobą ogromne możliwości” – mówi Porter. „Jeśli wybierzesz się na jakikolwiek konwent graczy, zobaczysz setki naszych braci, którzy, tak jak my, wydali tysiące dolarów na swoich bohaterów, złoczyńców, potwory, tereny i układy. Wyobraźcie sobie teraz grę, która odblokowuje nieskończoną możliwość personalizacji i kolekcjonowania przedmiotów poprzez dostarczenie narzędzi i społeczności do samodzielnej produkcji całej zawartości na drukarce 3D we własnym domu – to będzie fantastyczne!”

NecroVirus jest pierwszym projektem wykorzystującym technologię BoardCraft. Technologia ta została opracowana przez zespół Advanced Imagination, który udostępnia masom tworzenie gier planszowych. Zespół, który stworzył BoardCraft, składa się z kilku doświadczonych twórców gier i gier wideo, którzy teraz chcą nadać nowy wymiar grom planszowym.

Gra podstawowa zawiera pełnokolorowe kafelki budynków 2D i liczniki, a także kafelki dróg 3D i figurki. Dla tych, którzy szukają pełnego doświadczenia 3D premium, dostępnych jest kilka dodatków, które mogą być drukowane przy użyciu dowolnej technologii FDM, SLA, DLP i SLS. Pakiety wsparcia zaczynają się już od 25 USD. Za 2,500$ możesz otrzymać każdy upgrade wydrukowany w 3D w pełnym kolorze.

Oprócz NecroVirus firma opracowuje kilka innych wciągających gier fabularnych i ruchowych z własnymi środowiskami do gier planszowych. Wszystkie te gry zostały zaprojektowane tak, aby można było w nie grać na kilku mechanikach jednocześnie, co zapewnia maksymalną rozrywkę podczas rozgrywki i projektowania gry.

Żródło: https://all3dp.com