Butelki kolekcjonerskie drukowane 3D w metalowych, seryjnie produkowanych wersjach w technologii Carbon
F1 – tak, ten sam tor Formuły 1, w którym najnowocześniejsze pojazdy ścigają się z prędkością ponad 300 km / h – wprowadza oficjalną nową markę zapachową F1 za pomocą butelek drukowanych w 3D. Oficjalnie zainspirowana FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX 2019, kolekcja została stworzona przez projektanta Parfums i zaprojektowana przez Rossa Lovegrove’a, aby przekazać emocje, pasję, technologię i dynamikę Formuły 1. Produkty wejdą do sprzedaży w przyszłym roku.
Dobrze wiadomo, że przemysł opakowań – w tym prototypowanie butelek z perfumami – jest głównym odbiorcą druku 3D. Powszechnie wiadomo również, że Formuła 1 jest głównym pierwszym dostawcą druku 3D do części produkcyjnych, z dziesiątkami przypadków zastosowań, które zostały teraz upublicznione. Ross Lovegrove jest także wielkim fanem drukowania 3D, proponując unikalny stołek z nadrukiem 3D na Milan Design Week w 2018 roku . Teraz wszyscy ci, którzy przyjęli druk 3D, połączyli siły w tym fascynującym i unikalnym produkcie.
„Jesteśmy niezmiernie podekscytowani współpracą z Designer Parfums w celu zaprezentowania naszej nowej kolekcji zapachów”, powiedziała Ellie Norman, dyrektor ds. Marketingu i komunikacji w Formule 1. „Wyjątkowe zapachy i specjalnie zaprojektowane butelki inspirowane F1 ucieleśniają dynamiczne cechy tego sportu, a także planują uruchomienie pełnej kolekcji na początku przyszłego roku ”.
Zaawansowana inżynieria Formuły 1, organiczne linie i zasady formy zapewniły bogactwo referencji Rossowi Lovegrove, który zaprojektował trzy dzieła sztuki wydrukowane w 3D z okazji rozpoczęcia kolekcji. W tym przypadku druk 3D uznano za oczywistą i jedyną drogę do emulacji i ucieleśnienia ducha F1.
„Wykorzystujemy dziedzictwo i zasady tego sportu, aby stworzyć unikalną markę zapachową, która łączy
wysoce uzasadnione podejście do świata perfum z podstawowymi wartościami Formuły 1. Bycie pierwszą marką zapachową, która wykorzystuje druk 3D, jest ogromnym osiągnięciem i wyglądamy z niecierpliwością dążymy do dalszego rozwoju w przyszłych latach, kiedy zaoferujemy konsumentom możliwość tworzenia własnych, niestandardowych projektów ”- powiedział Dilesh Mehta, prezes i dyrektor generalny Designer Parfums.
Te dzieła sztuki z limitowanej edycji w cenie do 10 000 USD, z kolekcją pięciu wymiennych zapachów, będą dostępne tylko na FORMULA 1 ETIHAD AIRWAYS ABU DHABI GRAND PRIX 2019 (29 listopada – 1 grudnia 2019), a następnie ograniczone do 100 elementów, które będą zostanie wydany w ciągu 2020 r.
To właściwie dopiero początek druku 3D i Designer Parfums: następna jest masowa produkcja: od kwietnia 2020 r. Zapachy te zaczną docierać do sprzedawców na całym świecie. Tym razem projektant Ross Lovegrove zastosuje cyfrową syntezę światła w technologii druku 3D firmy Carbon, tworząc skomplikowany i oszałamiający egzoszkielet na bazie żywicy technopolimerowej do przechowywania butelki zapachowej. Będą dostępne od 250 USD RRP dostępne w wybranych sklepach detalicznych.
Źródło: https://www.3dprintingmedia.network/